QNAP - інформація про умови надання гарантійного обслуговування українських клієнтів

Печать

Компанія QNAP підготувала детальну інформацію про умови надання гарантійного обслуговування українських клієнтів.

qnapВ Україні (в странах СНД тощо) компанія QNAP пропонує своїм клієнтам два рівня гарантійної підтримки (із чотирьох можливих):

Стандартна гарантія - безкоштовна підтримка і заміна всього пристрою або окремо вилучених несправних деталей. Стандартна гарантія вступає в силу в момент придбання QNAP NAS:

  • - 2 роки на домашні / SOHO мережеві сховища;
  • - 3 роки на молодші моделі для корпоративного сегмента
  • - 5 років на старші моделі для корпоративного сегмента.

Розширена гарантія - мається на увазі ідентичний сервіс стандартної гарантії. Користувач може придбати розширену гарантію із загальним строком гарантійного обслуговування до 5 років. Покупку розширеної гарантії можна купити разом з придбанням QNAP NAS або протягом 9 місяців з моменту покупки QNAP NAS.

Умови стандартної гарантії на конкретну модель і доступні варіанти розширеної гарантії можна перевірити за цим посиланням:https://www.qnap.com/service/product-warranty/en/

Корисна інформація про розвиток QNAP в Україні.

 Розвитком бренду QNAP на території України безпосередньо займається європейський офіс QNAP, який знаходитися в Німеччині (QNAP GmbH).

На даному етапі компанії QNAP запустила процес локалізації домашньої сторінки під Україну. Всі зміни під українського користувача будуть реалізовані саме на глобальній домашній сторінці www.qnap.com, а не на www.qnap.ua. Це пов'язано з тим, що український домен історично обслуговувався російським представництвом QNAP  тому для полегшення процесу локалізації QNAP GmbH прийняло рішення локалізувати інтернаціональний сайт під потреби українських клієнтів.

З будь-яких питань до компанії QNAP пропонуємо звертатися за електронною адресою Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript